Matkamuistoja, Osa X

Tällä viikolla olen ollut työmatkalla parina päivänä Tampereella. Tänään ehdin ennen kotiin junailua piipahtaa Koskikeskuksessa.  Olin etukäteen jo suunnitellut tutustumista Merletto-käsityöliikkeeseen. Jotakin mukavaahan sieltä oli tietenkin mukaan saatava.
 


 
Ostin kaksi kerää teeteen turkoosia Gaala-paljettilankaa. Ajattelin tekaista (projekteja on meneillään muutama ;) ) siitä jossakin vaiheessa itselleni huivin. Lanka on mielestäni kaunista. Muutkin langan värivaihtoehdot ovat kauniita, mutta tämä turkoosi taitaa olla aika usein mun juttu. Ostin myös hiukan nauhaa, jossa lukee teksti "käsintehty", sekä tumman sinisenä että pellavan värisenä. Ja sitten ostin vielä useamman metrin poistossa olevaa nauhaa, jota suunnittelen käyttäväni tulevassa ompeluprojektissani. Tuo ompelu ei muuten ole oikein mun vahvuusaluetta, mutta taitoa haluaisin vahvistaa. Kunhan vaan ehtisin/saisin aikaiseksi. :) Joululahjaksi saatu ompelukone odottaa, että rohkaistun polkaisemaan sen käyntiin. Olen vasta kerran anopin opastuksella varovasti tutustunut masiinaan. :)

 


Eksyin Tampereen Koskikeskuksessa myös Tiger-tilpehöörikauppaan. Ou nou! Siellä oli vaikka mitä hauskaa ja myös mukavia askartelutarvikkeita. Tigeristä tuli vähän Tiimari-fiilis, mutta eksoottisemmilla mausteilla. Sinne suuntaan kyllä uudelleenkin. Mieleen jäi askartelujuttuja, joita olisi kiva lasten kanssa toteuttaa.
 
* * * * * * * * * * *
Liikuntahaaste 19.02.2015
☆15 minuutin kävely koulutuspaikalta rautatieasemalle
☆2 h  ulkoilua (kävely lasten kanssa pulkkamäelle, laskettelua pulkkamäessä ja kävely pulkkamäeltä kotiin)

Kommentit

Suositut tekstit